Лого
завантаження

Як грамотно організувати переїзд офісу

Як грамотно організувати переїзд офісуОрганізувати переїзд офісу на нове робоче місце не так просто, як це здається. Якщо ви вже стикалися з цим питанням раніше, то можете скористатися минулим досвідом і виправити недоліки.

Але якщо вам належить зайнятися переїздом офісу на нове місце в перший раз, то вникайте в тонкощі цього процесу і ретельно плануйте всі деталі. Отже, з чого слід починати процес переміщення офісу на нове робоче місце?

Якщо у вас немає часу займатися переїздом самостійно, то ви можете залучити до організації мувінгову компанію. Вибір подібної установи надзвичайно важливий, так як вона буде нести відповідальність за збереження вашого офісного обладнання. Тому, перш ніж довірити компанії переїзд офісу, поцікавтеся її репутацією, відгуками клієнтів і рівнем кваліфікації працівників.
Далі важливо затвердити точну дату і час переїзду, а також скласти детальний план даного заходу.

Як грамотно організувати переїзд офісуПеред тим, як зайнятися упаковкою речей, слід провести перепис усіх предметів, які будуть перевозитися в новий офіс. Цим питанням ви можете займатися самостійно, або ж доручіть його представнику обраної мувінгової компанії. Якщо ви вирішили впоратися з переїздом силами своїх співробітників, то обов’язково призначте відповідального, який буде стежити за всім процесом і регулювати виникаючі питання.

Після опису офісного майна можна почати його упаковку. Для того щоб забезпечити безпеку речей і техніки при перевезенні, потрібно придбати пакувальний матеріал і правильно розсортувати всі предмети. При самостійної організації процесу вам доведеться придбати спінений поліетилен, плівку, коробки і скотч. Офісна техніка потребує більш бережного відношення, тому подбайте про те, щоб її перевозили дуже дбайливо. Для цього краще підписати коробки і окремо перевозити крихкі речі і меблі.

Якщо ви вирішили скористатися послугами мувінгової компанії, то вона може взяти процес упаковки на себе або просто надасть вам пакувальний матеріал.

Окреме питання – це збереження інформації, яка знаходиться на жорсткому диску робочих комп’ютерів. Для того щоб виключити випадкову втрату важливих даних, скопіюйте всю необхідну інформацію на додатковий диск або флеш-карту. Таким чином, ви будете впевнені, що напрацювання вашої компанії знаходяться в цілості й схоронності.

Як грамотно організувати переїзд офісуНаступний етап – це, власне, процес перевезення. У місті існує безліч компаній, що працюють в даному сегменті послуг. Вибирайте ту, яка має кращі відгуки клієнтів.

Радимо вам чи вашому представнику особисто контролювати навантаження речей в транспорт. Якщо навантаженням займаються непрофесіонали, то існує величезна ймовірність неправильного розподілу речей в автомобілі і, як наслідок, – псування офісного майна. Тому для навантаження і розвантаження речей краще скористатися послугами кваліфікованих працівників. Зазвичай компанії, які займаються вантажоперевезеннями, за додаткову плату виконують якісну навантаження і розвантаження речей, забезпечуючи їх збереження.

Варто відзначити, що новий офіс повинен бути завчасно підготовлений до переїзду. Якщо ви хочете уникнути додаткової перестановки меблів, то заздалегідь складіть докладний план розстановки речей.

У будь-якому випадку, щоб організувати грамотний переїзд офісу, необхідно зробити три речі: скласти детальний план, вибрати компанію для транспортування і призначити відповідального за переїзд. Якщо ви користуєтеся послугами мувінгової організації, то не полінуйтеся особисто проконтролювати процес перевезення. Так ви уникнете зайвих проблем і будете на 100% впевнені в тому, що при переїзді ніяке офісне майно не постраждає.

дзвонити
вгору